Podobno z wysoka lepiej można poczuć smak przygody... Drużyna dzielnych
bohaterów zmagając się z przeciwnościami pogody udała się na stok
legendarnej Świniorki w poszukiwaniu swego przeznaczenia. Zimowe zjazdy
narciarsko snowboardowe przekonały tajemniczą postać, że tym razem są w
Brennej postaci godne stawić czoła największemu wyzwaniu w swoim życiu.
Wkrótce Bezimienny ogłosił nabór śmiałków do swojej drużyny. Każda
postać musiała się przedstawić, wypełnić swoją kartę gry oraz ujawnić
swe dodatkowe moce. Wkrótce nastąpiło pierwsze poważne wyzwanie -
drużyna musiała pokazać kunszt skradania się oraz bezszelestnego
poruszania się w ciemnościach. Dodatkowo wiedząc, że Bezimienny
nieustannie traci pamięć wszyscy włączyli się do tworzenia mapy przygód,
by następnego dnia głównodowodzący wiedział, gdzie jest...
Drużyna Bezimiennego
"Śnieżna wichura zniszczyła zapasy dzielnego
Amurdsena. Wyprawa jednak nie została przerwana. Udało się dotrzeć do
celu, jednak nie wszystkim się udało. Na cztery dni przed dotarciem do
celu wydarzyło się coś Bardzo dziwnego. Niebo przykryte zostało
czerwona aurą a okolica stała się Bardzo niebezpieczna. Teraz już
wiemy, ze to nie kult starego Boga A śnieżna bestia była głównym
zagrożeniem. Udało się jednak pokonać i odrodzić demony zła z tej
krainy. Było niebezpiecznie, ale już planuje kolejną wyprawę!"
Larp Mistrza Jimisa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz