Drużyna Mistrza Jimisa, po warsztatowych szlifach podjęła wyzwanie, niemałe , tworząc i odgrywając larpa, który osadzony jest w świecie ludzi cierpiących na różne choroby czy zaburzenia o podłożu psychicznym. Rzecz się dzieje w psychiatryku, umiera niejaki Major, który miał misję ocalenia pensjonariuszy. Dochodzi do rozłamu w szeregach pacjentów, na czoło wysuwają się dwie osobowości pretendujące do bycia liderem wśród pensjonariuszy by poprowadzić ich ku wolności.
Drużyna Bezimiennego otrzymała kolejne zadanie. Musiała dotrzeć do mesmerycznych kamieni. W tym celu śmiałkowie udali się
do podziemnych labiryntów, gdzie napotkali przede wszystkim potężne
potwory. Walkom nie było końca, dodatkowe zadania stanowiły nie lada wyzwanie, ale ostatecznie długa podróż po ciemnych
korytarzach zakończyła się sukcesem. Kamienie mocy, które mogą wypełnić
duszę Bezimiennego znalazły się w rękach drużyny.
Erpegowcy , sześciu wspaniałych, chcąc zarobić pieniądze wyruszyli na poszukiwanie magicznego miecza, który należał do barona Dalamet. Przez 4 godziny błądząc po bagnach natrafili na śpiącego smoka....
ZDJĘCIA NA: https://photos.app.goo.gl/UWVNNTuWhRXfCpU57
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz